uselt

DATUM: 2011-05-03 | KLOCKSLAG: 22:40:24
Tjoballo!
Shit vilken usel blogg jag har just nu asså, haha, sjukt. Ingen uppdatering alls ju. Men jag orkar bara inte typ. Mår sådär och det är ju inte kul och uppdatera om man är sur? Då blir inläggen jätte tråkiga, som detta hehe.

Precis tittat klart på Desperate Housewives, herregud vilket bra program! Jag blir så himla glad på tisdagar, tihi.
Btw så försov jag mig imorse... Till 09.50 !?!? Herregud va jag stressade. Men jag kom iallafall iväg 10 så jag var på skolan vid tjugo i 10.40. Haha, så kan det gå.
Riktigt stolt över mig själv också, vet ni varför!? Jo för jag klarade 1.48 i höjdhopp idag på idrotten! IIHHH, jag blev så himla glad! Jag ska fan bli höjdhoppare! Eller nej. Jag håller mig nog till handbollen, hehe.
Yäyä, inget mer att berätta nu typ, så ja, ni får ha det kanon! Puss på er!



RANDOM! jag har inga bilder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0