Haha!

DATUM: 2011-11-29 | KLOCKSLAG: 23:41:29
Haha att det kan vara så kul...
Ligger i sängen nu och borstar tänderna, pluggat tills nu vilket inte uppskattas. Skrivit nån jävla labbrapport och pluggat Fysik, Musik och SO. Fml, inget går in just nu! Antagligen är jag alldeles för stressad, buhu stackars mig.
Idag har det väl ändå varit en rolig dag! :) Började halv nio med matteprov, okej kanske inte jätte roligt... Men alla lektioner är typ roliga haha... ELLER NEJ.
ÅÅHH orkar inte.
Efter skolan tog jag bussen hem och hann vara för mig själv ett tag innan Sofia kom och röjde runt i hela huset. Hon skulle nämligen provträna med oss, jippi! Det gick ju kanon om jag får säga det själv, guuud va bra.
Nu måste jag sova så det blir ett snabbt hejdå HEJDÅ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0