Så trött

DATUM: 2011-10-04 | KLOCKSLAG: 22:43:31

Hallå där!

Är så trött och har varit trött hela dagen. Det började på bussen till skolan, jag satt ensam nästan längst bak och SOMNADE!! Så pinsamt, som tur var vaknade jag till precis när bussen körde in på hjalmar brantningsplatsen så jag hann hoppa av! Gick som en zombie till skolan och kommer knappt ihåg något, så trött var jag! Första lektionen var matte och då somnade jag igen! Herregud va pinsamt, jag vet inte va det var med mig... Sen var jag helt okej piss resten av dagen tills jag kom hem. Jag la mig i sängen och poff, så somnade jag direkt. Sen var jag zombie igen när jag gick till bussen till träningen haha...
Så idag har det varit en riktigt seg dag som ni förstår. Träningen gick väl okej, inte direkt jätte taggat till USM i helgen känns det som men det kommer väl...
Nu har även Desperate Houswives dragit igång, guuuud så jag har längtat! Helt underbart, det är ju abslout världens bästa program. ÅÅHH va jag längtar tills nästa tisdag!
jag gråter bara i regnet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0