Trött igår

DATUM: 2012-01-18 | KLOCKSLAG: 21:25:55
Helloj snuttisar!
Det blev inget mer inlägg igår för var alldeles för trött... Hehe, träningen var helt katastrofal. Vi hade fys-test och när det var klart så la jag mig ner och börja lipa för jag var så trött, haha det händer inte ofta :( Jätte jobbigt var det. Så när jag kom hem var jag supertrött så gick och la mig direkt...
Började kvart i nio idag vilket är heeeeelt okej för min del. Jag älskar sovmorgon! Direkt när man vaknar och mamma och pappa åkt till jobbet sätter man i hörlurarna och går runt och fiar sig med högsta musiken i öronen! Så jädrans underbart!
Efter skolan drog jag hem till Louise och degade, ingen träning på onsdagar vilket är sjukligt nice. Vi satt och snacka för det mesta och mitt i diskutionen ringer mamma och berättar för mig att jag kommit in på Katrinelund vilket är ett handbollsgymnasium!! Blev jätte glad!
Sen hämtade pappa upp mig och jag åkte hem och åt, lax mums. Och nu sitter jag här i min säng och försöker bestämma bio med mina hjärndöda vänner, herregud va efterblivna. Vi kommer aldrig komma fram till vilken vi ska se!!! Haha, jaja puss!
aaa asså näää det här kommer aldrig funka...

Kommentarer
Postat av: Louise

HAHAHAHAHAHHA först nu när jag såg detta så inser jag hur efterblivna vi är!!

2012-01-18 @ 21:37:50
Postat av: Anonym

ska du gå på katrinelund nu? grattis!

2012-01-19 @ 20:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0