Trött Söndag

DATUM: 2012-09-30 | KLOCKSLAG: 15:13:36
 
Hallå där!
Ligger i sängen fortfarande och är rätt trött. 
Igår var en lång dag, hehe. Vaknade upp på Orust där jag var med familjen över natten med utslag över hela kroppen (!!!). Hela fötterna och ansiktet var fullt av små röda prickar typ... Inget att göra åt typ mer än att äta massa alergitabletter. Utslagen försvann ett tag och det var dags att dra sig till lillekärrshallen för att spela match mot Önnered. Vi vann med 31-20 så det var ju jätte bra! 
Efter matchen kom utslagen fram igen och jag såg ut som jag vet inte vad haha, jag orkar inte! Så ett tag var jag nära på att banga en fest som jag skulle å bara för att jag såg så förjävlig ut... Men Sarah kom och la is över hela min kropp så prickarna blev svagare hahaha. Efter en hel del smink och massa annat såg det helt okej ut, så vi stack dit ändå. Det blev en mycket lyckad kväll! 
Sarah sov här och vi kom rätt sent så har sovit hela morgonen hehe. 
 
pusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0