wazzaaaaap

DATUM: 2012-09-27 | KLOCKSLAG: 23:08:00
Hola bebbes! 
Vart på träning precis yes, gick faktiskt bra och börjar få ordning på detta nu! 
Försov mig som vanligt imorse så fick skynda mig som faaaan, hatar det. Men hann i tid ändå, grymt...! Ganska seg dag, orientering på idrotten vilket inte uppskattas. Gick inte vilse och missade hela klassen idag iallafall vilket var skönt, hehe, blev lite fel sist... 
Dock klantade jag mig på ett annat sätt idag, låste nämligen in mina nycklar till skåpet i själv skåpet... Eftersom vi har hänglås är det lätt hänt, så då fick jag leta reda på vaktis så fick han knippsa upp det, hehe. 
Jaja, resten av dagen har jag varit smart iallafall!! Godnatt!!!! 
 
 
 
Tuff ellör

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du visa bilder på ditt nya rum :)

2012-09-29 @ 16:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0