Ingen träning

DATUM: 2013-02-06 | KLOCKSLAG: 22:33:34
Hello!! 
Foten blir bättre men den gör fortfarande ont. Skippade skolan i måndags och låg bara hemma och kunde inte gå, haha offer är jag. Men idag var jag där - dock inte på morgonträningen så jag börja klockan 12! Galet skönt ju, och en go sushi innan med favoriten Clara gör ju inte dagen sämra precis, woho. 
Slutade tidigt och tog en behövlig powernap när jag kom hem. Gjorde sedan mina rehab-övningar för foten och drgo efter det upp till fanny och kvällen spenderades med henne, William och Kian. Vi kollade matchen hos Wille och nu sitter jag här, hehehe. 
 
Imon blir det ännu en deg-dag! Deg-kläder i skola, Olivias mamma kör oss dit DEG!!! Oc slutar 12.40 så jävla deg. Sjukt deg alltså. 
 
Nu ska jag kolla one tree hill och njuta av livet, godnatt sötisar.
 
 
Här är då jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0