USM steg 3 Torslandahallen

DATUM: 2013-02-03 | KLOCKSLAG: 18:32:38
Halloj!
Ligger nu till sängs efter en helg i Torslanda där vi spelat sm. Olyckligtvis ramlade jag och stukade foten igår på första matchen och har inte kunnat gå sen dess... Åkte direkt från matchen till akuten men eftersom det var sjukt mycket folk och vi skulle fått sitta där hela natten åkte vi hem och hoppades på att det skulle bli bra under natten. 
Men vaknade imorse av att hela foten dunkade och svullnat upp till en boll typ, så har inte kunnat gå på hela dagen... Fan va besviken jag blev, USM är ju det enda man vill spela ju... 
MEN mitt lag tog sig vidare till steg 4 och det är det som är det viktigaste!! Grymt bra jobbat tjejer. 
 
Nu ska jag vila foten, imonbitti ska jag till sjukhuset igen, ååhh.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0