Jun. 24, 2013

DATUM: 2013-06-24 | KLOCKSLAG: 19:01:16

Hejsan bloggisen!
Saknar att kunna gå tillbaka i min lilla blogg-historik och checka vad jag gjort under alla dagar och vill därför börja igen!! Men har noll inspiration och noll lust och noll tid. Så nu ska vi se hur det här kommer gå, klaga ej gullisar.
Kom precis in genom dörren och pappa har maten i ugnen så snäll som han är. Ska på träning kl 20 så det är väl gött, ej utefys och det blir man ju bara lycklig av!!!
Mitt sommarlov har börjat så bra det kan!! Aldrig haft en tråkig stund, seriöst. Så underbart. Knappt varit hemma någonting vilket varit lite jobbigt och jag har saknat min säng såååå mycket. Här får ni lite bilder som jag hittar på min iPhone från sommarlovets början. Pusspuss från eran favvis Elsa.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Har du bytt till önnered?

2013-06-24 @ 21:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0