Har sjukt tråkigt och är sjuk, kan det bli bättre ? :D

DATUM: 2010-04-24 | KLOCKSLAG: 18:04:49
hejjssaann.
Ingen kul natt inatt, hade gryyymt ont i halsen och kunde inte sova ngnting. Det fortsatte på morgonen men gick över sen. Då träffa jag johannaääälskliing. Vi spelade in filmer på min mobil som ni aaaaaldrig kmr få se :D haha flummm.
Sen typ gick vi ut och då fick jag värsta attacken typ. Jag fick as ont i både huvudet och halsen så jag var tvungen att gå hem och lägga mig. Så sov jag i drygt en timma. Och nu har jag grymt tråkigt och är sjuuk. Stackars mig.
KAN NÅGON SÄGA NÅGOT ROLIGT SOM FÅR MIG PÅ BÄTTRE HUMÖR ? (AA)

Min mobil jag köpte förra helgen funkar iaf suuper. Nu vet ni en sak till.




helt random bild ,

Kommentarer
Postat av: lindaaa ♥

krya på dig <3<3

2010-04-24 @ 20:08:48
URL: http://lindaaans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan fin blogg. Kommentera gärna på min blogg och följ gärna bloggen

2010-04-24 @ 21:47:05
URL: http://hannisas.blogg.se/
Postat av: johanna :)

spring bil snö penna



jag såg ett knä växa



hahahah, xd

<333

2010-04-25 @ 00:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0