hej jääätte interessant dag :D

DATUM: 2010-04-12 | KLOCKSLAG: 21:37:27
Hejsaaan !
Idag så var det skola som vi inte haft på flera hundra år så det var ju tråkigt... Blev slagen av emelie med en stol första lektionen så fick en fläskläpp  :o , hehe fast det var inte hennes fel direkt. HAHA !
Sen efter skolan så åkte jag och emelie med fanny till nordstan där fanny köpte bikini och sen hem TILL FANNYY :D Haha vi bakade och åt ute, såååå himla varmt :O sköööönt.
Sen skulle dom spela match som jag inte kunde vara med på eftersom jag HAR TEATER :D haha, som jag äääälskar.

Nu har jag precis kommit hem och typ gör INGENTING.


Bild från typ nu. Håller för munnen för att jag HAR FLÄSKLÄPP :D hehe ,


Kommentarer
Postat av: sofffiii

svar på inlägget "E E E S todaj" ; älskar dig med hjärtat !

<3

2010-04-13 @ 16:03:54
URL: http://sofiaajohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0