valborg

DATUM: 2010-04-30 | KLOCKSLAG: 21:13:02

Hej fredag :D

IDAG ÄR DET FREDAG !
FREDAG ÄR DET IDAG !

jippi , fredagar är så sköna. Liksom bara komma hem och veta att det är helg (H)

Lååång skoldag. sluta halv tre. FRANSKA -.-

Iaf så somnade jag nästan direkt när jag kom hem och vaknade inte förän mamma kom hem från jobbet. Sen somnade jag igen  (a'
När jag vakna för andra gången ( ;) ) så skulle jag, mamma och pappa iväg till "Tilda's". RESTURANG.
SuuuperDuuupergott!
Nu ska vi kolla på AVATAR! Den är såå bra, jag såg den på bio för att tag sen med tjejerna och det är den bäästa filmen jag sett!

h3h3.

Vilka har sett den ???

pusss ;*

 


Kommentarer
Postat av: emelie batista

jag såg den igår med kigge :-* <33

2010-05-01 @ 12:06:09
Postat av: julia

jag såg den!!

2010-05-18 @ 19:50:53
URL: http://sesimon.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0