ni är sämst

DATUM: 2010-08-24 | KLOCKSLAG: 20:01:23
... på att kommentera!

Inte hunnit uppdatera någonting idag nästan. Först skola som gick bra. Efter skolan åkte jag och Olivia till Kjell som skulle titta på mitt knä som är skadart.. Fick några övningar jag ska göra för att det ska bli bättre och det är ju bra!
Sen kom jag hem en kvart innan jag skulle dra till träningen så då va det gaaaaaaaaaaaanska bråttom. Träning. Duscha. Hem.

Sitter här och deegar nu. Tänkte inte göra något annat ikv, lägga mig tidigt bara.

Och som sagt var, börja kommentera igen!



älskar dej, kommer alltid att göra

Kommentarer
Postat av: emelieee

älskar dig med älskling kommer alltid att göra det vad som än häänder !

du är mitt allt .

2010-08-24 @ 20:53:57
Postat av: sofia

sv; HEHE jaaa :d

2010-08-24 @ 21:06:01
URL: http://sofiajohanssson.blogg.se/
Postat av: lovisa

jag älskar din blogg (LL)

hur får du dig att bli så snygg? <3

2010-08-27 @ 17:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0