nu har jag tid

DATUM: 2010-08-06 | KLOCKSLAG: 00:22:04
Har haft fullt ös så har inte berättat om min fantastiska stockholmsresa med min underbara pojkvän.
Vi bodde hos mina kusiner som är 6 och 4 år. Lilla My som bara är 4 blev från första dagen kär i Pierre...

Första dagen i Stockholms stad ösregnade det, MEN vi gick ändå på Gröna Lund. Haha sjukt kul men fegisen själv (jag haha!) vågade mej inte in i spökhuset, buhu. Efter några regniga timmar på Grönan begedde Pierre, Mamma, Pappa och jag oss ut för att åka Segway. För er som inte vet va det är, SÖK PÅ GOOGLE!
Asnice.

Andra dagen besökte vi slottet, kikade på vaktavlösning och var riktiga turists (y) tummen upp. Shoppade även denna vackra soliga dag! :D

Tredje dagen var en skön slappdag med lite fotbollsgolf :) göööööttttiiissshhh.

Idag har jag väl typ bara suttit i en bil... När jag kom hem tog jag en jogging och sen färgade man utväxten så cool som man är.

det var typ allt <3 posshaj.

Pierre, du ska veta att du är allt, Precis allt. Jag älskar dej något otroligt och dessa dagar har varit underbara. Jag älskar dej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0