skooooooooooola

DATUM: 2010-08-23 | KLOCKSLAG: 21:42:39
Hej all skolälskare.
Idag var det då första skoldagen vilket inte var alls jätte kul :(
Var i skolan runt två timmar och det ända vi gjorde va att få en miljonhundratusen lappar. Omg.
Ny pöjk i klassen också, riktigt snäll. Fast jag kände ju han lite från innan haha. Jag vet att ni bryr er. Efter skolan drog jag och Pierre hem till mig ( därför seg uppdatering idag ) och bara dega. Kollade på tv å så. Myys.

Nu är jag lämnad själv så jag försöker packa upp väskorna från helgen men det går sådär.. Vi tränade btw 14 timmar på tre dagar så man har ju lite träningsverk asså. Men det var sjukt kul!

Tjötööööttötötöt.

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0