SVAREN!

DATUM: 2010-08-19 | KLOCKSLAG: 23:16:30

Vilka bloggar läser du? Mina kompisars, Kenzas, Paows, Dessies, Isabelles och Kissies för det mesta.

 
Har du någon gång varit i Halmstad? Inte vad jag vet (a)

Kan du lägga in en video hur du sminkar dej och fixar ditt hår? Haha, tror jag inte. Eller asså, jag typ plattar mitt hår, tar mascara, lite foundation och sen klar :D Inget att se liksom

Hur mycket får du i månadspeng? 1500:-

Kan du göra en videoblogg några gånger? Händer nog, ja.

Tycker din mamma att converse all star är för dyrt? Haha, jag har köpt typ alla mina converse utomlands och där är dom inte så dyra :D

Vad har du för skostorlek? 37

Premuerar du på någon tidning, isåfall vilken? FRIDA! Lätt bästa tidningen

Vad är ditt favorit ämne i skolan? (förutom idrott) Matte och Bild

Hur gamla är dina syskon? 11 år

Hur gammal är du? fjååårtoon

Om du skulle åka till en öde ö, vad för tre saker skulle du ta med dej då? Pizza, Pojkvännen och Solkräm, oohhyäää


Vad är ditt drömresemål? Hawai

Har du varit i Grekland? 4 gånger faktiskt !

 

Hur länge har du och Pierre varit ihop? Snart fyra månader

Hur många har du haft ett seriöst förhållande med? 1

Vem är din bv? JohannaBanck

Vad skulle du ta med dej till en öde ö? ( du får bara välja en grej/människa ) Ett reningsverk som gör om saltvatten till dricksvatten! Så jag inte blir törstig...


Kan inte du lägga ut jätte många bilder på dig och Pierre i ett inlägg? Jovisst.

Hur gammal var du när du började spela handboll? 7

Går du/har gått i en annan sport än handboll? Ja fotboll, haha, det blev katastrof!

 

Gillar dina föräldrar att du är tillsammans med Pierre? JAPP :D

 

Vem tar fotorna på dej? Självutlösarn. Han är så duktig!

Kan du börja mer med dagens outfit? Ska försöka :)

 

Varför startade du en blogg? Alla kompisar hade så jag kände mig mobbad :(

 

Vilket program använder du till din header? Photoshop

 

Vem är din favoritartist? Måste nog vara... Hmm.. Usher trorja

Hur lång är du? 1.60m

 

Favoritmat? PIZZA

 

Tycker du Astris är ett fint namn? Absolut

 

Tycker du mina namn är fina: Margaret Anna Vilma, ärligt? Fantastiska namn

Du sa för länge sedan att du plattade ditt hår ofta. Gjorde du det 2004 också? Isåfall stackars barn... HAHAH, ja klart, vem plattar inte håret när man är sju år ;o haha såklart jag inte plattade det?

 

Hur får du ditt hår så platt och snyggt? plattången får kämpa

 

Vill du bli storbloggare? Vill jag väl :)

Vart bor du? gbg

Vilken favortitmat? PIzzzzzza

Favoritdricka? mjölk,

Hur gammal är du? 14

Favoritfärg? ROOOOOOSA!

Kan du ta ett foto på ditt rum, så kan man se hur du har det? suuuure

Favoritställe? Sääängen

Favoritspel på datorn`Måste nog bli The Sims, eller tetris !

Vad tänker du på när jag säger:

-Kissie: Cooool

-Gräs: Mysigt..

-Sommarlov: Snart är det skola :(

-Naken: aaah

-Regn: Droppar

-Foki: Fejk.

-Paow: Mörk röst, HAHA

-Elsa Den absolut bästa

 

Vad är det mest pinsamma du har gjort? Massor! Omg va mycket pinsamheter det finns att berätta om. Det finns inget som är mera pinsamt än det andra. Ska nog berätta allt i ett inlägg istället..

 

Idol? Mig själv

 

Vad tycker du om dessa bloggarna?

-Kissie: Asball

-Dessie: Rolig som få!

-Kenza: Så otroligt vacker ;o

-Paow: Jag diggar henne. Och hennes blogg :D

-Gaybloggen: Läser inte hans blogg. Usch den är tråkig

-Blondinbella: TRÅKIIIIG! ZZzzz..

 

Vilken tycker du är bäst? gossips/falsksanning? Gossips

Vilken av bloggarna jag skrev ovanför är din favorit? Kenza!

Kan du inte göra videoinlägg? I framtiden, jo!

Och inlägg där du typ visar steg för steg hur du sminkar dej? Som jag sa är det inget speciellt. Jag tar min mascara och sen lite foundation, alltså inget att se :D

 

Älskar du mej? :'( Jag älskar dej otroligt FannyBanny

Gillar du banan? GILLAR!? Snarare ääälskar

 

Asså när börjar du svara på frågestunden? -.-  NUUUUUUUUUUUUU :D


HOPPAS NI ÄR NÖJDA MED SVAREN!
Ps. ´NEJ, jag tog inte med alla frågor.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dåligt att du ej svarade på allla ;(

2010-08-20 @ 10:59:54
Postat av: frida

Grattis, du har kommit till final i veckans blogg.

På söndag avslutas tävlingen och vi får en vinnare!

http://flamingooo.blogg.se

2010-08-20 @ 11:06:26
URL: http://flamingooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0