dag 2 - min första kärlek

DATUM: 2010-12-02 | KLOCKSLAG: 21:50:25

Kärlekkärlek.

I love love.

Iallafall, min allra första kärlek hade jag väl på dagis någon gång, haha jag var kära i alla.  Sen hade man ju pojkvänner hit och dit, men det var liksom inte direkt kärlek. Visst, man kanske kände sig kär, men nu i efterhand förstår man ju att det inte var det, haha. Man var ju mest tillsammans med killarna för att man var "cool" om man hade pojkvän, iallafall i typ trean-fyran. Hihi, man skickade sina kompisar för att "fråga chans" på killarna, så sött.
Men min första "seriösa" kärlek är Pierre. Der är verkligen riktig kärlek, jag älskar honom otroligt! 

Det var allt jag hade att komma med, haha. Hoppas ni älskar kärleken lika mycket som jaaaag! (L)

 

 


Kommentarer
Postat av: Kung fu mästarN

Skönt att de löst sig

2010-12-02 @ 21:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0