dag 4 - min dag

DATUM: 2010-12-04 | KLOCKSLAG: 23:54:35
Min dag:

Vaknade, eller ah blev väckt, typ klockan elva. Fixade mig åh massa sånt hihi. Sen vid tolv kom Emelie hit och vi gick till bussen för att åka på match, kärra-bjurslätt p96. Haha, bjurslätt vann med tre mål men min Pierre var ändå bäst.
Efter en råålig match åkte jag, Emelie och Pierre hem till honom för han skulle typ byta om och massa sånt yäpp. Tog typ hundra år innan vi kunde fortsätta våran resa till backaplan ;) Först åt vi på älskade Burger King och sen shoppade vi lite tröjor åt Pierre, dom var sjukt schnöögggaaa!
Sen tog vi 31an (som tar 40minuter ;)) hem till mig och hade det bara mysigt.
Hade typ snöbollskrig och jag utklassade dom båda. Nu har Emelie åkt hem så det är bara jag&Pierre kvar, han sover här inatt.
HAHA, förut kom han på att han hade tappat sina nycklar när vi varit ute ;o så vi fick ge oss ut och leta. Såklart hade det snöat en dm men vi hittade dom ändå ;o

yäyä, det var min dag! HAHA enjoyyyyyyyyyyyy.


POUSS OCH KRAOOMM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0