alltochlitetill

DATUM: 2010-07-21 | KLOCKSLAG: 21:14:56
Hej era suunshinees.
Träffat Johannaälskling today. Drog hem till henne först där hon satt och puffade massa på min facebook, sikket liv hon har ;o
Haha, sen kom vi på en superidé om att åka till kåsjön så det gjorde vi :D Träffa massa kul folk oh så. HAHA! Sen när jag skulle hoppa från tian (!) så stod jag däruppe gaaaaaaaaaanska länge så typ alla vid hela kåsjön typ blev "sura", eller ah, inte sura men dom ville att jag skulle hoppa :)
När jag väl hoppade klappade dom händerna, jihooo, jag är bäst.

Drog hem typ. Omg gothiabarn överallt ju ;o
Efteråt satt vi och bara snacka aslänge på lekplatsen. Seriö-stdöd. HAHAH.

Bilder får jag sen trorja (a) så lägger in dom senare.

Ha det bra0 pusssssssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0