inte kul om ingen kommenterar :)

DATUM: 2010-07-23 | KLOCKSLAG: 23:58:18
Superseg updatering, yes.
Ska bli bättre jag lovar men ni är inte särskillt duktiga på att kommentera. JAG SER JU ATT DET ÄR MYCKE BESÖKARE!

whatever.

Just nu är jag riiiiktigt sugen på att titta på twilight, det är helt sjukt. Men är det inte lite för sent ? Ska nog göra det imorgon istället. Haha förut tittade jag på den typ VARJE dag ;o hela tiden.
Men nu, jag har liksom inte ens sett eclipse än, snacka om efterbliven! Har lovat Fanny så vi får väl se den när jag kommer hem.

Har spenderat dagen med älskling PIRRE. Supermys!
Inte gjort så mycket mer... Eller jo, ute och lekte lite med Johanna för en stund sen :D haha vi är bäst.

Ska sova nu så blire mer bloggning imon.
Pusss och ha det fint <3

Kommentarer
Postat av: Emmie

komentar, komentar, komentar, ;D

2010-07-24 @ 20:44:02
URL: http://emmieninna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0