sjukt mysig dag

DATUM: 2010-07-13 | KLOCKSLAG: 20:30:18

yo

Har vart en sjukt degig dag med älsakde Emelie. Vaknade typ vid elva eller något och åt och lite så. Emelie kom hit sen och vi typ hade sjukt flumm, haha vi är så goa. Åt pizza och sen låg vi typ i soffan och skickade asseriösa sms till typ alla :D
Träffa Emelie imon också, hittar nog på något sjukt som bara vi kan. Typ bada eller något :D
Sen på kvällen drog vi till Bergakungen och kolla på "För kärleken". Sjukt mysig film. Haha, jag och emelie höll varann i handen och typ grät båda två... NAAAWWW, hihi.

Flo Rida – Club Can't Handle Me - Feat. David Guetta

VÅRan LÅT EMELIE ! HAHA , TYP DANSAT SÖNDER TILL DENNA IDAG :d

ha det supäär för det ska jag :D pussssssss


Kommentarer
Postat av: emelieee

ahahha, skit go dag med dig älskling som bara vi kan ha(a)

du och jag bruden !

hahaha,lyssnade på den låten hela dagen igår efter att jag kom hem och tänkte på våra "snygga" danser;)

grymt go film också jaa , det var mysigt att hålla dig (L) hahahahaha, vi grät tsms älskar dig bobo! <3333333

2010-07-14 @ 11:22:39
Postat av: elsa

emelie DU OCH JAG ASSÅ, INGEN SLÅR OSS HUR JÄVLA GÄRNA DOM ÄN SKULLE VILJA !! <33

ÄLSKAR DEJ

2010-07-14 @ 12:46:32
URL: http://eelsamansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0