yo tha bloggggg

DATUM: 2010-07-29 | KLOCKSLAG: 19:44:03
Tjo
Inte lika deppig längre över mitt hår som jag var innan... Hoppas det växer snabbt hihi.

Kom hem för att tag sedan, vart och shoppat lite med mamma, tror inte jag orkar lägga upp bilder oh så men skitsamma :D
Har varit sjukt rörigt på bloggen den senaste tiden, bara massa olika headrar ( haha, säger man så? Kanske typ Headers... Skitsamma ni fattar) men nu ska jag försöka få någon ordning på hela skiten, haha hur svårt kan det vara? Och så ska det bli superuppdatering, sisådär 7 inlägg per dag :D Haha, kommer aldrig funka men hoppas :D

Imon ska jag träffa Fanny för första gången på typ 700 år! Vi ska på någon JBsak och sen kanske se eclipse? Jippi säger vi till det :D
Sen på söndag ska jag, familjen och Pierre upp till Stockholm till kusinerna. Stannar till Torsdag eller något, men det blir bloggning ändå som jag vet att ni mina kära läsare ääälskar :D (OBS JAG ÄR STENSERIÖS!)

Ha det fint så kommer ett underbart bra inlägg lite senare HAH.

PS. JAG TYCKER ATT NI ÄR SJUKT TRÅKIGA SOM ALDRIG KOMMENTERAR! :(((

Kommentarer
Postat av: fanny

jag tycker du ska lägga upp bilder på de du köpte !! :D<3

2010-07-30 @ 20:52:49
URL: http://fannybs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0