allt handlar om att bjuda på sig själv...

DATUM: 2010-06-20 | KLOCKSLAG: 20:16:29

Yäääääää

Junicupen, yesbox.
Cupen har varit super, inte haft så kul på lääänge !
Alla bilder finns på fannys kamera men jag har tagit lite flummiga kort på min mobil som jag tänkte lägga upp, hihi. Och ja, som rubriken säger, allt handlar om att bjuda på sig själv. Själv tycker jag att alla kort är sjukt vackra...
HAHA, fråga mej inte va vi håller på med.

stenseriösa.


olivia, elsa , staty...


elsa och adina hittade en flaaaaaaaasskkaaaaaa ;d

elsa&emelie+ännu en staty ;ddd

pontus, adam, elsa, feliix

adam, elsa och felix (:

emma, elsa och emelie ojojoj så snööögishaa !

jag älskar er över allt annat !


MER BILDER KOMMER !!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: adinaden fffiiiinnnaa :D

flaskan gick sönder D:

2010-06-20 @ 23:37:40
Postat av: olivia- foto och vardag (mycket mig)

Konstigt att den gick sönder :P<33

2010-06-21 @ 10:46:00
URL: http://oliviaojeskar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0