hej

DATUM: 2010-06-27 | KLOCKSLAG: 17:24:25

rubriken är fin.

Haha, jag sitter på en resturang som är proppfullt av engelsmän som tittar fotbollen och skriker sönder, lilla jag blir ju nästan döv :(


Precis kommit hem från en aquapark, typ vattenland. Sjukt chill.
Tidigare idag har jag bara softat vid poolen, fått mat hemkört och bara chillchillchillat.

Igår var jag och alla andra på Hamam HAHA, typ turkisk massage-grejjs. Sjukt skönt var det.
Hade inte våran kamera med oss men några andra tog kort så jag lägger in dom senare. Haha, ni kommer skratta sönder jag lovar (y)

Btw så ska jag och mamma kanske flyga fallskärm ;o hur coolt skulle inte det vara !

Ni får ha det super så uppdaterar jag mer imon :D

kvällensoutfit igår är nästan samma som iförrgår, bara skorna är skillnad :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0