Tredje dagen nu, andra dagen i bilder.

DATUM: 2010-06-26 | KLOCKSLAG: 10:19:17
tjolahopp.
Tredje dagen nu, tiden går faktiskt snabbt här nere, precis som jag vill :D
Sitter på en resturang med gratis WIFI och dricker juice och cola , haha, jag beställde bara en cola menmen.

Nu är det såhär att jag kommer ta gårdagen idag och imorgon berättar jag om dagen idag. Hänger ni med ?
whatever.
Igår åkte vi till stranden ( DET ÄR SÅ SJUKT FINT VATTEN HÄR ! ) där jag mest solade (h) sååå härligt.
På kvällen åkte vi in till centrum typ och jag hittade converse för 35lira ! alltså 175 svenska kronor ;o
ELSA har kommit till sitt paradis ! Och det finns i alla färger  man kan tänka sig ! ojojojoj, va glad jag blev.
Ska inte tjöta mer nu så här får ni massa snöööögga bilder :D


elsa i vågorna

stranden

gårdagens kvällsoutfit
-höga shorts
-tröja
-gladiatorsandaler
-armband
-halsband
-solbrillor

elsa är såååå cool på resturangen.


det tar så **** lång tid att ladda upp bilder så det blir inte mer idag...
Hoppas alla därhemma har det underbart jag saknar er så mycket :((
Men nu ska jag dra mig upp till huset igen där jag ska ta ett dopp i poolen MOAHAHA, jag är kul.

pusssssssssssss alla ;**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0