vaf*n det är ju sommarlov :D

DATUM: 2010-06-21 | KLOCKSLAG: 22:49:02
Tj00 bloggeeeeeeen (h) 

Asså jag kan verkligen inte fatta att det är sommarlov ;o Det man längtat efter i typ ett år nu :D
Måste komma in i det här , haha.

Dagen har jag spenderat med Pierre. Vi har haft supermys, as usual... Haha jag hällde ett helt glas med vatten över honom! Det var lite kul men då hällde han ett över mej :(( Då blev det plötsligt inte lika roligt längre...
Kommit precis hem nu, varit ute ´med patrik och hans kompis Jesper, vi gick till lerlycke och tbx ((:
Imorgon blir det Liseberg med Emelie, Felix och Pontus trorja, kommer bli fuun, och tar nog lite bilder.

Har märkt att idag har det droppat in en hel del nya läsare, kuuuuuul ! Hoppas ni stannar :D
Det var allt jag hade å säga så nu ska jag nog bara slappa lite.

Ni får ha det suuuuuper :D






jag älskar dej bäääääästiiiis ;**

Kommentarer
Postat av: johanna :)

älskar dej elsa månsson bästavän!

2010-06-21 @ 23:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0