heeeeeej ! eeelsa har trök.'

DATUM: 2010-05-03 | KLOCKSLAG: 22:15:35


Nu känner jag att jag aldrig har ngt att blogga om hmmmmm.
men jag ska komma på ngt roligt ! gee gärna förslag !
Jag äälskar ju kläder och så men det är inte så roligt (:

h3h3 .

yeahyeah whatever.

har precis kollat på Svenska Hollywoodfruar. Haha dom är så skööna !
Genrepet gick bra. Måste plugga in det sista bara, sen kommer allt sitta perfekt.
För er som har missat så jobbar jag med "Alice i underlandet" där jag har rollen som ALIIICE. Därför är jag supernervös. Men det kommer säkert gå bra, hihi .
godnatt ! (L)


Kommentarer
Postat av: Emma

plzz help me!

Kan du komma på ngt namn till min nya hund?

Bästa namnet får en länkning :)<3

2010-05-04 @ 17:45:21
URL: http://enjoyemsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0