inget händer

DATUM: 2010-11-08 | KLOCKSLAG: 22:19:50

Går till skolan, går hem från skolan, tränar. KAN INGET ANNAT HÄNDA!? Något som typ förändras. Typ att hela skolan brinner ner eller något annat galet. Visst, jag har sjukt kul hela tiden men det blir liksom ah. Allt är så vanligt HAHA.

Japp, så som jag sa är allt precis som vanligt.

Precis haft fys som var sjukt jobbigt, fast nä. Fast jo, lite. HAHA. japp.

SEN SÅ VILLE MIN ÄLSKLINGSLOUISE HA EN FETLÄNK HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR.


Allt jag ville säga typ ja0. SÅ PUSSPUSS PÅ ER :*
(har klurat lite, så imon kommer det roliga inlägg!)


elsapelsa


Kommentarer
Postat av: sofia

svar; & jag älskar dig skruttan hahaha

2010-11-08 @ 23:43:11
URL: http://sofiajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0