Orust

DATUM: 2010-11-13 | KLOCKSLAG: 14:53:05

Nu undrar ni varför lilla jag inte uppdaterade igår men det var för att jag och lilla Pirris åkte till Orust där min sommarstuga ligger för er som missat det. Sov där tills idag och hade det underbart.

Varit nere på 'skolans dag' på min gamla skola förut. ajmajgad va jag vill gå där! :( Saknar allt så ruuggigt mycket! Perfekt skola asså. Träffade Elina, Fanny och Olivia där nere så vi hade det mysigt.

Snart äre match mot lilla mölndal, taggaaaaaaaaaaa tjihoo. Sen efter den kommer massa folk hit och det bli partyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy. 

HARE FINT OCH ÄT MYCKET SOURCREAM&ONION-RINGS. 
pusssssssssssssss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0