sjukt go

DATUM: 2010-11-05 | KLOCKSLAG: 23:44:07

Vaknade runt halv tolv, oj hihi. Så skönt men ah, missar lite.

Drog hem till Sofia med Emma runt klockan NGT ( det är lov, jag håller inte koll på klockan? ). Tittade på massa matcher som vi spelat mot Backa/Kärra på YouTube, haha askul ju :D . Hade grymt mysigt iallafall.
Sen drog Emma och jag också efter en liten stund haha. MEN jag kom tillbaka. Åt bara hemma. (JÄVLAR VA FLUMMIGT DETTA BLEV :S)
AJA, så jag kom till Sofia iallafall. Tittade på idol typ men haha, vi tjötade bort hela. Tror inte jag såg någon som sjöng ;s. Hade riktigt kul, pratade om verkligen allllt.
Nu ska jag sova och imon blire å träffa töntarna igen HAHA. PUSSSSSSSSSS

eeeeelsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0