hej

DATUM: 2010-10-07 | KLOCKSLAG: 21:26:09
Dagen har varit braaaa. Lite jobbigt att åka från skolan där man precis haft handboll till träningen. Det är jobbigt att bo långt ifrån skolan :(
Träningen gick la sådär, i slutet blev allt lite kaos haha men vi är bäst ändå. Har typ nothing att say men ah.

Hej.

ÅÅhhh vad ska jag blogga about ? Okay, let's talk some english ! Hello ! I love myself, haha joookeiing.
n0lifer
Let's talk some French. Saluuut! Je suis bäääst! Je'mappelle Elsa et ma franskakompis s'appelle Emmie.

Hejdå. Bye. Ciao.


allt bra nu, okej?

Kommentarer
Postat av: Emmieninna [foto och vardag]

aaahhh, ma franskabuddy Elsa! Haha du är inte bäst, nous avons bääst! (haha, skrev jag rätt nu, hehe...) à revoir! (shieeet jag vet inte hur det stavas heller, :p )

2010-10-07 @ 22:28:52
URL: http://emmieninna.blogg.se/
Postat av: Emmieninna [foto och vardag]

aaahhh, ma franskabuddy Elsa! Haha du är inte bäst, nous avons bääst! (haha, skrev jag rätt nu, hehe...) à revoir! (shieeet jag vet inte hur det stavas heller, :p )

2010-10-07 @ 22:29:15
URL: http://emmieninna.blogg.se/
Postat av: emelieee

herregud elsa vilken bild ;ooooooooo !

2010-10-08 @ 22:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0