inte home

DATUM: 2010-10-08 | KLOCKSLAG: 22:52:06
Hallooojjj
Har inte varit hemma på hela dagen tyvärr så bloggning=nollkommanoll.
Först hade vi school och jag som är lite efter ibland glömde bort att vi hade sovmorgon till 10 så jag kom glatt till skolan klockan 9 :( ÅÅÅHHH. Jaja, det var väl kul ändå. Hihih, vi börja tio och slutade halv ett ;) go dag.
Sen åkte jag och mina goingar t backaplan där jag köpte uuuuggs. Sen mot Emelie och vänta på Lisa.

Hade riktigt mysigt! Gick runt och snackade i flera timmer vilket kändes super, ni får mig att må bra tjejer! Nu ska jag sova och imorgon är det FÄRGNING PÅ HÅRET!! ÅÅÅÅÅHHHH vad spännande! ut med bild imorgon.

Flummigt inlägg men lev med det. Puuussss




haha knääässs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0