mhmmhmhmmmh

DATUM: 2010-10-15 | KLOCKSLAG: 22:27:54
Jag har inte bloggat normalt på ganska länge nu men jag ska ändra mig I promiise. Nu ska jag bli bäst.

Tjaa, idag har jag BLABLABLABLABLA. Inget interessant.
Åkt hem till Pierre efter skolan, sen hem och mysa.

Känner mig för jävla grym också. Vet inte varför, jag bara är det.

OCH som jag inte alls berättat mkt om har lilla elsapelsagnälsa skaffat hårförlängning :o Det är grymt cooooolish tycker jag. I like it veryveryyyyy muuch. Lite bildisar kan komma sen, fast jag har ju redan lagt ut en? Eller har jag ;s OMG jag har varit lite borta de här dagarna.. Allt går liksom inte som man tänkt sig exakt hela tiden. Allt krachar you know. Just när man känner att allt byggts upp och att det är bra så faller det ner och allt börjar om.. Men det är slut på det nu!

67 DAGAR TILL THAILAND BTW!

Puusssss :*

PS. jag hade lagt ut bild ;) så skrolla ner
                                             |
                                             |
                                            \/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0