soooorryyyy

DATUM: 2010-10-31 | KLOCKSLAG: 21:13:42
Hihi ojsan, glömde blogga.


MEN jag har bra andledning..
För fredag-lördag sov jag hos pierre och vem vill blogga när man kan mysa med sin goaste pojkvän? ;s
Sen på lördagmorgon åkte vi till Orust till min nya SOMMARSTUGA ;o shit va cool jag är som har en sådan nu! Sov där tills idag och nu är jag hemma igen !
Imorse va det match mot Önnered där vi fick stryyyyk HAHA, aja men sen match mot sävehof där vi fick revanch från SM. Goooo vinst.

yyes det var det jag ville säga :)

Har inte lagt ut saker jag köpt på typ huuundra år , så det kommer ikv trorja :) <3 pusssssssss

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart på orust ligger din sommarstuga? :)

2010-11-01 @ 23:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0