tjolahopp

DATUM: 2010-10-04 | KLOCKSLAG: 20:11:14

Ganska seg uppdatering här på http://eelsamansson.blogg.se ...
MEN det firar vi :D inte vet ja varför.

Nu ska jag punkta upp vad jag gjort idag:

* Försovit mig
* Blivit körd till spårvagnen
* Lyssnat på två olika sånger samtidigt i två olika hörlurar
* Fått reda på att jag passar som hovmästare.. märkligt
* Pussat Pierre
* Dött (av tråkhet)
* Retat Emelie
* Sprungit
* Åkt buss
* Dansat loss till TikTok helt ensam
* Ätit hawaii (pizza ofc)
* Cyklat
* Dött igen (denna gången av trötthet)
* Haft fys
* Suttit här

Det var det :) pusssspusss mina små sooeettnooosar  :** skoja, jag är iiingen fjortisbloggare!!!!




egoooobild alltid kul


Kommentarer
Postat av: Pierre mathiasson

grymt fin ärdu min älskling

2010-10-04 @ 20:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0