nackspärr :(

DATUM: 2010-09-16 | KLOCKSLAG: 17:39:01
Idag hände det en skiiitläskig sak :(
Jag stod och pratade med pierre typ vid en dörr och helt plötligt drar det till i nacken och jag typ döör av smärta.. Så jag får panik och tror att jag typ brutit nacken eller nåt.. Men det är nacksärr.
Jag kan inte titta åt sidorna eller uppåt/nedåt så jag rör mig typ som en j*vla adelsman ;oo haha.
Rak i ryggen och nacken sträckt HAHA , snobbbbb ;)

Så nu kan jag inte träna heller :( Blä.



söööööööööööööööööööt

Kommentarer
Postat av: fanny

aw, stackare kan inte nicka ;( ;)<3

hur kan du tycka den bilden är söt? :'( <3

2010-09-16 @ 21:16:05
URL: http://fannybs.blogg.se/
Postat av: cecilia

naaaaaw,haha!

2010-09-17 @ 16:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0