1. Berätta om dig själv.

DATUM: 2011-04-05 | KLOCKSLAG: 22:28:04
Okej, vi tar detta snabbt... Som ni alla (hoppas jag iallafall) vet heter jag Elsa Månsson och bor i Göteborg. Jag är ganska tokig och älskar att ha kul, haha vem gör inte det liksom? Just nu är det bara kläder och mode som kretsar i mitt lilla huvud, det är typ mitt största intresse förutom handboll och teater som jag spelar på fritiden.
Min familj består av mina päron och lillsyrran Annie. Min släkt på mammas sida bor i Ludvika som ligger i Dalarna så där är jag ju ganska ofta.
Jag går i handbollsklass på Brunnsboskolan så det blir ganska mycket träning för min del, hehe ibland blir det för mycket och kroppen säger stopp! Då typ dör jag.
Teater spelar jag bara en gång i veckan och nu håller vi på med en pjäs som heter "King Cancer" som snart ska ha premiär. Är inte jätte nervös men det kommer snart, usch det är alltid lika spännande.
När jag inte gör något av detta umgås jag med mina alldeles otroligt bra vänner som är så bäst att det inte går att förklara.. Och såklart älsklingen Pierre. Vi har dessutom 1 år den 25e april! Helt otroligt va tiden har gått snabbt, och vad lycklig jag har varit! Underbart.
Just nu är livet nästan så bra som det kan bli, helt perfekt.
Blev ganska långt ändå, men fingrarna bara flög över tangentbordet hehe.




jag, elsa vera maria månsson

Kommentarer
Postat av: louiseeee

VÄRLDENS GOASTE & GALNASTE BEEESTIS FEEESTIS :D

2011-04-07 @ 21:10:14
URL: http://llouiiseliljja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0