besviken

DATUM: 2011-04-03 | KLOCKSLAG: 12:37:40

Förlust mot önnered med typ 22-12... Pinsamt. Jag blir så himla arg, jag har spelat dåligt massa matcher i rad nu och det tar aldrig slut. När jag spelar med skolan går det ändå bra och jag är nöjd efter matcherna men såfort jag spelar med bjurslätt spelar jag jätte dåligt, vet inte vad jag ska göra!?
Så nu sitter jag här och deppar med chips och dipp.

Aja, snart är det match igen, mot sävehof i sävehof hehe. Hoppas det går bra då för annars kommer jag flippppppa! Ska bara ta det lungt nu, så det kommer nog upp några fler inlägg snart. Pussilussi.


bjurslätt IF


Kommentarer
Postat av: Coolish

Det kommer du är ju stjärna i grunden ta de lugnt bara målen kommer ösa in!

2011-04-03 @ 12:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0