Dag-lista

DATUM: 2011-04-05 | KLOCKSLAG: 19:33:58

Dag:

1. Berätta om dig själv
2. Staden där du bor
3. Din favorit låt
4. Någon du önskade att du var som liten
5. En bild på dig för 1 år sedan
6. Bloggarna du läser
7. Din favorit film
8. Bild på din garderob
9. I din väska finns...?
10. Ett kort på dig som liten
11. En bild på något du saknar
12. Ett kort någon annan tagit på dig
13. Din högst dröm
14. En serie-figur du önskar att du träffat
15. Detta gör jag på helgerna
16. Hit vill jag åka innan jag dör
17. En vän som bor långt ifrån
18. Bild på det du köpte senast
19. Favorit ställe
20. En tv-serie du älskar
21. Något du vill ha just nu
22. Favorit dricka
23. Detta åt jag till frukost
24. Ett minne som aldrig försvinner
25. En bild på din familj
26. Någon/några du älskar väldigt mycket
27. Någon du aldrig släpper taget om
28. En person som betyder väldigt mycket för dig
29. Ditt favorit klädesplagg
30. Bild på ditt favorit godis


Jag vet att jag inte gjorde klart min förra lista men nu ska jag verkligen satsa på denna!! :D (och jag lägger den under kategorin frågor&svar eftersom jag inte orkar göra någon ny...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0