elsa dagisfröken månsson

DATUM: 2011-04-04 | KLOCKSLAG: 16:14:04
Hejsan bloggisen!
Kom nyss hem nu och det gick faktiskt riktigt brao! Hihihi, förutom att jag blev hur hungrig som helst och när vi ska äta ör det enda jag får TVÅ TUNNA FALUKORVSSKIVOR!? Snålt... Men jaja, dagisbarn behöver väl inte så mycket mat?
Sen när vi var ute och lekte på gården (haha) så var det en liten gullig skitunge som höll en sked med sand i sin hand och sa: ELSAAAA DU MÅSTE SMAKA PÅ MIN KAKA, DEN ÄR JÄÄÄÄTTTE GOD! och så tryckte hon upp skeden i munnen på mig! Jag var så galet nära på att spy, tänk att hela munnen var full med äckligt sand? Fy... Jag trodde jag ju bara skulle låtsas smaka haha...

Sen så har jag lovat mig själv en grej.. Jag äter så himla mycket onyttigt så jag blir ju ledsen, haha. Så här och nu ska jag sluta med det! Från och med nu ska jag bara äta nyttigt fram till... Hm jag vet inte riktigt men ett bra tag iallafall! Hihi, så börja peppa mig nu BLOGGREADEERS!!

Pussilussi!



Lerlyckeskolans förskola

Kommentarer
Postat av: Filippa Jensen

Har kört igång dagens blogg! Vem vill inte ha chansen att få fler besökare? ;) Kram Filippa!

2011-04-04 @ 21:49:12
URL: http://jensenns.blogg.se/
Postat av: adinaaaa

bra att jag hjälper dig med nyttigheter då!

2011-04-04 @ 22:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0