helt slut

DATUM: 2011-04-17 | KLOCKSLAG: 14:16:23
Herregud vilken galen kväll det blev igår! Allt från grädd-krig till dobido... Haha, helt crazy. Lägger in några bilder senare för just nu sitter jag här på Orust (Min sommarstuga där vi firade mig) och väntar på min släkt som ska komma. Vi ska ha lite släktkalas hehe. Trött som FAN! Jag och Sofia Jan somna inte förän typ 7 och vakna halv elva... Hur ska jag orka? Tur att det är lov nu!
Klockan typ sex gick vi upp och åt lite frukost, innan vi ens hade somnat haha, åh vad kul. Jag älskar er så himla mycket tjejer! Helt underbara är ni, glöm aldrig det!

Nu kommer dom hihi, så jag måste lägga ifrån mig datan, men jag ska visa alla presenter och sånt som jag fått ikväll. Puss&Kram!



Just nu. VÄLDIGT TRÖTT CHEY!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0