Tjena mors!

DATUM: 2011-04-19 | KLOCKSLAG: 21:53:07
Riktigt lyckad dag idag alltså!
Drog till stan runt halv tolv med min goa bästa Lois. Vi kikade runt lite och jag fick hem en supersöt kavaj och en supercool svart virkad tröja typ, hehe. Visar bild imon eftersom jag sover hos Louise ikväll. Till lunch åt vi på paprika med dom andra görlsen, goare får man ju leta efter asså!
Sen drog vi hem till mig och sedan vidare till min träning. Skulle egentligen träffat Pierre, John och Patrik nu och spelat fotboll eller nåt men det blev inte så. Jag och Louise blev så himla trötta så istället köpte vi hem en Ben&Jerrys som vi sitter och smaskar på samtidigt som vi kollar på Desperate Housewives. GÖTT!

Imon drar ett stort gäng ner till Eriksberg och solar, SOFT! Livet chillar asså! :D
Kommer massor av bilder imon från idag, pusspuss!



Detta beställde jag igår, supernajs? JA

Kommentarer
Postat av: Elin Ekdahl

min bikini ;)

2011-04-26 @ 06:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0