tom på fanatsi

DATUM: 2011-04-07 | KLOCKSLAG: 21:43:17
Sitter med datorn i knäet och är så trött att jag snart dör. Har varit en sjukt jobbig dag och har haft ont i huvudet nästan hela tiden, åååhh jag blir galen!
Träningen var väl helt okej.. Typ massa spel och det gillas stort! Imon är det ju stadslagsträning btw, usch va nervös jag är! Nu känns det som att jag måste göra bra av mig för annars kommer jag åka ut! Och det vill jag verkligen inte, verkligenverkligen inte.
Orkar inte blogga egentligen men gör det för Louises skull, haha. Så go ändå. Möter nog upp henne i stan imon efter jobbet, ska bli så kul att träffa henne den goingen. Har inte sett henne på hela veckan ju... Nu orkar jag inte babbla mer, haha förvänta er inget mer inlägg idag, mår bajs. Hejdoo.



åh vad jag saknar våran klassresa till flämslätt vi åkte på i höstas!
känns som om allt har förändrats nu typ... då var allt verkligen heeeeelt perfa.

Kommentarer
Postat av: louiseeee

VARÅ "möter nog upp henne" ?!?!?!?! DU SKA MÖTA MIG DITT MONK :OOO

jag älskar dig men hatar bilden, HAHAHA HELT CRAZYY TYP :O

2011-04-07 @ 22:07:15
URL: http://llouiiseliljja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0