Trött

DATUM: 2011-04-10 | KLOCKSLAG: 20:36:15
Hejsan bloggen.
Är så galet trött och ganska sur just nu...
Kvällen hos Lisa igår blev superlyckad! Slutade med att jag, mli, fannö, såfja, lisfis och emm0 låg och tittade på "Beck" hela natten, fram tills halv fem då alla somnade lite överallt, hihi. Gosingar, shit va jag älskar er!

Jahapp, nu var helgen slut och jag ska återvända till småttingarna på dagiset, haha oharre, hur ska detta gå? Jag dog ju typ efter en vecka och nu ytterliggare en??? Ojojoj. Helt crazy.

Åh vad jag är tråkig idag heheh, ursäkte mig. Sur&Trött är inte dom bästa humören lixxx. Hejdo.

tre bilder från kvällen:



Räk-chips is tha shit


Fanny Emelie Elsa Emma Lisa Sofia
F E E E L S

Kommentarer
Postat av: lisfis

världens bästa tjejer, tack för den underbara kvällen!!

jag älskar er verkligen sjukt mycket!!

2011-04-10 @ 21:03:16
Postat av: Eliin

Så fina ni är tjejor!

2011-04-12 @ 17:24:35
URL: http://stylingbyeliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0