usch

DATUM: 2011-04-12 | KLOCKSLAG: 14:35:46
Tog bort inlägget om vilka bloggar jag läste eftersom allt krånglade, inget funkade haha.

Gick hem ungefär klockan 11 idag från dagiset eftersom jag hade en sån sjuk mensverk... Jag kunde knappt stå på benen och ännu mindre leka med barnen. Så jag pratade med fröknarna och sen gick jag hem. Så här har jag legat nerbäddad i soffan sen dess. Drogade massa alvedon så smärtan är borta nu som tur var!
Hehe, innan jag gick hem var vi på teater med småbarnen. Den var så tråkig att den blev rolig HAHA, det var en clown haha.

Tittar runt på lite olika klädsidor och åh vad mycket snyggt det finns! Och förresten! Pga avv jag praoar på dagis har inga outfits kommit ut här på bloggen... Klär mig inte jätte snyggt.
Pusspuss, hörs ikväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0