Hemma

DATUM: 2011-08-26 | KLOCKSLAG: 23:30:53
Hej igen!
Är hemma igen efter en go kväll med goa personer, gjorde inte mycket. "Hängde" haha...
Imon ska jag nog till Torslanda på dagen och sedan blir det kräftskiva på kvällen, kul! Men det blir mer snack om det imorgon. Nu ska jag surfa lite, hehe, sen ska jag lägga mig tidigt. Är jätte trött efter denna första vecka i skolan. Känns som om jag gått mycket mer än bara en vecka och hur ska jag klara typ hundra till innan det blir jullov? Herregud!
Sen kan jag verkligen inte släppa tankarna om Kenza! Att jag faktiskt sett och träffat henne, tagit kort med henne som faktiskt publicerats på hennes blogg, det är ju bara för sjukt för att vara sant. Jag måste nog vara hennes absolut största fan, någonsin.


världens finaste
bilden som hon la ut på sin blogg
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0