Lilleby

DATUM: 2011-08-02 | KLOCKSLAG: 19:00:34
Hallå bloggen!
För två sekunder var det jätte vackert väder här med strålande sol osvosv, men nu ööööser regnet ner! Så här sitter jag ensam i min lilla gäststuga på Orust. Dagen har spenderats vid lillebybadet med Oliver, göööttt! Asskönt i vattnet osv.
Blev ingen bloggning igår eftersom jag drog in till Göteborg och träffade Sofia och Emma i stan och tog en go fika med dom. Drog sedan och satte oss på lejontrappan och njöt av kvällssolen (hehe, låter som en poet nu ju!). Kommer ut fler bildern från det ikväll för har inte mina kära sladd i närheten och orkar inte resa mig upp hihi. Aja, sen drog vi vidare till Fanny där vi hade det jätte mysigt, åt pizza och kolla på Never Say Never, jätte bra film, hehe. Kanske lite justinkärlek inom mig ändå!? Hihi, neeee eller jooo eller kanske... Sov även hos henne för er som ville veta.
Sen har jag precis skaffat mig ett VideoFyme-konto! Så jag kan lägga upp videos och sånt! Gud så trevligt!!! Hihi, men nu ska jag äta räkor, så det så! Gaaaatthhh, puss på er!






Olika dagar på Lilleby.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0