Världens bästa vänner

DATUM: 2011-08-05 | KLOCKSLAG: 21:57:08
Jag har världens absolut bästa vänner, sjukt bra. Finns så mycket skitsnack och falskhet överallt, men er, er vet jag att jag kan lita på till 100%. Ni gör mina dagar, har alltid så himla kul! Från att bara sitta och prata om allt mellan himmel och jord till att ha dom mest tokiga och galna stunder! Med er kan jag vara mig själv och jag mår så bra! Så fort jag är utan er känns det så tomt! Ni är världens bästa, världens världens världens världens bästa!
Jag älskar er såååå.
Ta åt er flickor och pojkar, jag älskar er.
Ni är så bra, jag är så stolt över er alla.

Kommentarer
Postat av: louiseee

JAG ÄLSKAR DIG MIN ÄNGEL!

2011-08-05 @ 23:23:41
URL: http://llouiiseliljja.blogg.se/
Postat av: fanny

JAG ÄLSKAR DIG HJÄRTAT MITT

2011-08-06 @ 01:34:34
URL: http://fannybs.blogg.se/
Postat av: Oliver B

JAAAG ÄLSKAAAAR VERKLIGEN DIG ELSA !

VÄRLDENS BÄSTAAA

2011-08-06 @ 08:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0