Godermorgon!

DATUM: 2011-12-04 | KLOCKSLAG: 13:28:00
Vaknade nyss haha!

Blev en jätte sen kväll igår, somnade inte förän runt fyra. Usch, är så sjukt trött nu och känner mig typ sjuk. Abslout inte bra eftersom det är SM i Ystad nästa helg!!! Är sjukt taggad och vi måste bara ta oss vidare! Riktigt kul också att goa Sofia börjar i vårat lag! Är så glad för det hihi!
Sitter här och pluggar franska idag igen, jag måste uppnå G annars vet jag inte va jag tar mig till! Antagligen börjar jag lipa som en bebis. I SKOLAN!!! Haha inte kul.
Så nu måste jag återgå till plugget, ha det fint!

Kommentarer
Postat av: signe

Då kommer vi mötas ;)

Men jag undrar en sak, spelade inte du i hisingen? :)

2011-12-04 @ 17:58:40
URL: http://onlyonee.blogg.se/
Postat av: Elsa, svar till signe

Va kul!

Jag spelar i bjurslätt/hisingen så det är alltså samma lag! :)

2011-12-04 @ 18:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0