Jul på Liseberg!

DATUM: 2011-12-22 | KLOCKSLAG: 00:02:55
Hejsan alla!
En go sovmorgon till 11 idag, härligt! Sen lite seg dag men ändå okej.
Efter skolan begav sig jag, Rebecka, Louise och Fanny oss till Julliseberg! Åh så mysigt! Haha, man kan ju säga att vi hade the time of our lifes, så otroligt kul!! Älskar er brudar, you light up my world like nobody else!!! <33333
pics;
that's where i should be - on stage
HAHA så ful, men jag var liiiiiiiiiiiiiiiivrädd.....
hallå goding!
fejnt träd
Haha fulaste! Älskar er tjejer fifan va grymma ni är. Puss och godnatt, peeeeace i'm out

Kommentarer
Postat av: Louise

Ni är så braaaaaaa!

Herregud vad jag älskar er, tack för en helt awesome dag mina änglar!

2011-12-22 @ 09:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0